söndag 11 oktober 2009

HEM ljuva HEM


ni vet den där känslan som kan infinna sig ibland. den där "vad skönt och fint jag har det-känslan". jag har den nu. sitter bara och njuter (men för sju minuter sedan, med start för en timma sedan, sprang jag omkring som en yr höna och plockade här och där, städade hit och dit). mys mys mys. passar på. snart kommer tjejerna och dick hem=inget mer lugn på tre timmar (sovdags och styrelsemötesdags). men det är väl så att jag säkert inte skulle njuta lika mycket om jag alltid hade det så här (med skorna uppradade efter storlek och färg, inga tandkrämsprickar på badrumsspegeln, bara lite damm i hörnen och en gnistrande keramikhäll i köket). jag skulle säkert sakna en rörig och stökig familj. så är det. men just nu, njuter jag av hur fint allt är! bara så ni vet.

bilden:färgglada kuddar från härliga INDISKA i (än så länge ganska) vit soffa

Inga kommentarer: