tisdag 15 september 2009

trampa trevligt

Jag vill ha ett nytt jobb. Ett jobb som ger mig lite utmaning, men bara lagom mycket så jag klarar av det, ger mig lite spänning, men bara lagom mycket så jag kan lämna jobbet på just jobbet, jag vill ha ett jobb med trevliga kollegor, inte nödvändigtvis fredagsöl men goa och härliga med stora hjärtan. Det är väl inte för mycket begärt, eller? Sen vill jag kunna trampa trevligt dit. Ja, det innebär att jag vill ha cykelavstånd, men bara ett lagom långt och härligt uppvaknande avstånd. Inte mer än 15 km enkel väg. Då blir man (=ok, jag!) svettig och det går inte för sig alls. Det är inte något träningspass jag är ute efter, bara lite trampa trevligt, tack. Nu ska jag maila lite fd kollegor och höra mig för om det finns lite härliga jobb i närheten. Jag hör av mig. Kram

1 kommentar:

Titti sa...

Ja tänk om man kunde hitta ett sånt jobb?!?