tisdag 27 oktober 2009

fÖLj mitt exempel :)


Öl är den äldsta kända alkoholdrycken och har producerats i uppskattningsvis 7 000 år (Bra, historia och kultur på samma gång). Liksom med andra alkoholhaltiga drycker kan måttligt intag av öl ha vissa positiva hälsoeffekter, medan de skadliga hälsoeffekterna av alkoholkonsumtion är långt fler (Här kan man välja att bara läsa det som står före kommatecknet ;)

I går var det tillfälle nr. 2 för mig och mina söta väninnor att ta en vardagsöl hemma hos mig. Lite "kosy" med tända ljus, sex sorter av systembolagets rekomenderade flasköl, lite ost på tandpetare, cashewnötter och lounge musik, nice!
Kl 2030 kom chixen och 2230 var vi nöjda. Det är så trevligt med vardags mys. Behövs inte mycket. Ja, lite vänner, men det räcker. Jag är helt säker på att det här lilla myset hjälper oss att ta oss igenom höstrusket utan att helt tappa hoppet om att det kommer ännu en smultronsäsong om några veckor (.......)

Kram i rusket!

Inga kommentarer: